♥*●پست ثابت♥*●




















♥●•٠·˙ شـاهـزاده ی دلـم بـرای تـو مـیـنـویـسـم♥●•٠·˙


 

√√سـَلـآمـ

√بـهـ وبـمـ خوشـ اومـدے

√√بخـونـ بـَد نظـر بـدـه

√آهـنـگهـ وبمـو قـط نـڪنـ روشـ حـسـآسـَمـ

√√پنجـرـه تبلیغـآتـو ببنـد چـونـ ازشـ مـُتنفرمـ .



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت23:47---21 بهمن 1391
سلام وبلاگ خاصی داری امیدوارم موفق باشی
منتظر تبادل هم هستم


تنهای شیطون
ساعت12:39---19 بهمن 1391
اجی محدثه قبل از اینکه این نظرو واسم وگذاری هم توی لینک روزانه و هم توی لینک عادی م بودی
میتونی بیای توی وبم تا ببینی گلم


mahsa
ساعت22:51---11 بهمن 1391
salam webet kheyli nazeeeee
khoshhal misham be webe manam sar bezani


سارا
ساعت23:32---10 بهمن 1391
گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !

رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم

دَســتــهــایِ تـــُـو . . .

و رویِ آن دســت مــیــکــشــم . . . !!!


سجاد
ساعت19:47---3 بهمن 1391
سلام دوست من اخرین پستم گذاشتم دیگه فکر نکنم به این زودی نت بیام شرمنده نتونستم زیاد سر بزنم خواستم تو این پست یادگاری از دوستام داشته باشم بیامنتظرم

mahdi
ساعت19:46---2 بهمن 1391
...........##############
.......................######
.......................######
........................######
.........................######
...........................######
..................##############
......................##############

......... #####................#####
...... ########............########
.. ###########........###########
..#############.....#############
##############....##############
###############..##############
.###############.##############
...############################
.....##########################
........#######################
..............###################
...................################
.........................############
..............................#########
......................................#####
.............................................###
...................................................#
....................#####..........#####
........................####......####
............................###...###
...............................##..##
.................................####
..................................####
...................................####
.....................................####
.......................................####
وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم منو لینک کنی


هستی
ساعت11:57---28 دی 1391
سلاااااااااااامممممممم
خوبی محدثه ی گل من؟من دلم برات تنگ ده ااا
طلایی من
هرکاری میکنم وارد انجمن نمیشه از یس سرعت بده


هستی
ساعت11:57---28 دی 1391
سلاااااااااااامممممممم
خوبی محدثه ی گل من؟من دلم برات تنگ ده ااا
طلایی من
هرکاری میکنم وارد انجمن نمیشه از یس سرعت بده


هستی
ساعت11:57---28 دی 1391
سلاااااااااااامممممممم
خوبی محدثه ی گل من؟من دلم برات تنگ ده ااا
طلایی من
هرکاری میکنم وارد انجمن نمیشه از یس سرعت بده


هستی
ساعت11:57---28 دی 1391
سلاااااااااااامممممممم
خوبی محدثه ی گل من؟من دلم برات تنگ ده ااا
طلایی من
هرکاری میکنم وارد انجمن نمیشه از یس سرعت بده


م.م
ساعت11:30---26 دی 1391
آجی ممنون بابت مطالبت. راستی لینک من کوجاسسسسسست؟؟؟

م.م
ساعت20:26---25 دی 1391
سلام آجی قالب جدید مبارک دیگه سر نمیزنی؟

الینا
ساعت19:30---20 دی 1391
سلام وبت قشنگه به وب ماهم سر بزن و لینکم کن تا بلینکمت
www.menhaj313.loxblog.com


هستی
ساعت20:50---14 دی 1391

√ دیوانه ام می كند ...!


فكر اینكه .. زنده زنده ..



نیمی از من را ..




از من جدا كنند !



لطفا ...



تا زنده ام بــــــــــــــــــمان.....




سجاد
ساعت21:07---2 دی 1391
فراموش کردن دوستان بزرگ،بي احترامي به قانون خاطره هاست.ارادت مارا هرروز درسررسيدتان، تيك بزنید


سجاد
ساعت18:49---30 آذر 1391
نوشتم نامه ای بابرگ گندم ؛فراموشم نکن باحرف مردم ؛نوشتم نامه ای باشوق وخنده ؛که باشی باخبر ازحال بنده ؛فرستادم نوشته ازدل برایت ؛جوابش را بده جانم فدایت

هستی
ساعت9:59---30 آذر 1391
دسـت بـه صـورتم نزن!



می ترسم...



بیفتـد نقـاب خنـــدانـی کــه



بـر چــهره دارم و بعــد...



سیل اشکهـایمـ



تـو را بـا خــود ببــرد،



و بـاز منـ بمـانمــ و تنهـایــی!


هستی
ساعت8:33---30 آذر 1391
باشه محدثه عزیزم
حتما میام


فردانگار
ساعت16:01---29 آذر 1391
سلام.خسته نباشین.از وب جالبتون لذت بردم ممنون میشم اگه منو باعنوان آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي لینکم کنید و خبر بدید تا من هم شما رو لینک کنم.با تشکر

هستی
ساعت21:14---27 آذر 1391
چشمای خوششششگلت قشنگ میبینه
متنای توخیلی قشنگن من خیلی خووشم اومدید


هستی
ساعت21:13---27 آذر 1391
این روزا تا بارون میـ ـ ـ ـ ـ ـاد


میزنم بیرون از خونه میرم قـ ـ ـ ـ ـ ـ ـدم میزنم


نمی دونم چه مرگمـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـه


شاید دلتنگـ ـ ـ ـ ـ ـ ــم


شاید نگرانـ ـ ـ ـم


شایدم غمگیـ ـ ـ ـ ـ ـنم


یا شایدم تنـهـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ام


نمیدونـ ـ ـ ـ ـ ـم


ولی فکر کنم خیلی داغـ ـ ـ ـ ـ ـ ـونم چون .....


بارون قطع میشه ولی هنوز صورت من خیسـ ـ ـ ـ ـ ـ ـه ....




هستی
ساعت21:12---27 آذر 1391
ایــــــن روزها ...


هـــــــر نفـــس ، درد اســـت که میکشـــم


ای کــاش


یا بـــــــــــودی ، یـــــا اصـــلا نبودی


ایـــــن که هســـــــتی و کنــــارم نیســــــــتی


دیـــــــــوانــــه ام میکنــــــــــد ...


سعید
ساعت20:20---27 آذر 1391
سلام خوفی؟؟؟؟؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی و نطر بدی راستی لینکم کنی هااااااااااااااااااااااا

هستی
ساعت17:05---27 آذر 1391

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ،


شیطان دچار درد شدید در سر میشود
و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند
و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود..
و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟
و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید
این پیام را به دیگران ارسال کنید ،
شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟
فریب شیطان را نخور!!!!!
پس این حق را دارید که این پست رو کپی کنید
و توی وبهاتون بذارید


هستی
ساعت20:19---20 آذر 1391
فدای تو گل من

aray_seven
ساعت11:05---20 آذر 1391
سلام بسی جالب بود خوشمان امد

sajad
ساعت22:09---17 آذر 1391
قلمي خواهم ساخت از ني باغ بهشت، جوهر از شيشه ذات، كاغذ از صفحه دل، نور از شمع حيات، تا بنويسم همه جا:
"روزگارت خوش باد"


هستی
ساعت17:56---17 آذر 1391
باشه مهربوونم با افتخاار لینکت میکنم
توهم بهم سربزن...


sajad
ساعت15:07---17 آذر 1391
صبرکن ای سهراب!!!
گفته بودي قايقي خواهي ساخت، دور خواهي شد ازين خاک غريب، قايقت جا دارد؟ من هم از اهل زمين دلگيرم.

sajad..‎غریبه
ساعت22:02---11 آذر 1391
سلام به دوستان قدیمی بی معرفت ادم هر قدر بد یا دشمن باشه نگاه میکنه زنده است یا مرده محدثه من چه کار کردم دیگه خبری ندارم اذت واقعا این رسمش است گلم

ناصر دریایی
ساعت4:10---8 آذر 1391
سلام وبت عالیه با تبادل لینگ موافقی؟

hassan 7
ساعت1:27---2 آذر 1391
سلام خوبی وب خیلی بحالی داره به منم سر بزن تا لینک کنیم منتظرم نظر بده تا لینک کنیم

mohammad
ساعت9:10---11 آبان 1391
.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
..............میگم وبت خیلی عالیه...............?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 8 آبان 1398برچسب:,| 16:40 |Moh@dese1905|

..-Design-..